Patisserie Marie France

Fransk caféstemning. Hjemmelavet kvalitet. Menneskelig varme.
Hos Patisserie Marie France gør vi os umage – hver dag, hele dagen. Vi bager selv, vi laver maden fra bunden, og vi møder vores gæster med nærvær og ro.

Rødovre Centrum

Midt i centret – en rolig pause fra shoppingen

Lyngby Storcenter

Fast stop for kaffe, frokost og et stykke kage

Torvehallerne

Fransk håndværk midt i byens madmekka

Rigshospitalet

Tre caféer med ro, rummelighed og god kaffe – midt i alt det vigtige

Field's

Fransk pause midt i Field’s — bagværk, frokost og god kaffe.

Kontakt os
Frankrig møder det Nordiske. - Autencitet & Hygge.

Kærlighed til smag, kvalitet og gæstfrihed

Vores koncept er enkelt...

God mad, lavet med kærlighed og serveret med et smil. Uanset om du er på farten, leder efter en hyggelig pause eller har brug for en bid mad i godt selskab, finder du det hos os.

Vi tilbyder alt fra klassiske franske delikatesser til moderne vegetariske og veganske alternativer, og vi tager hensyn til allergier og særlige behov – uden at gå på kompromis med smagen..

Vi tror på:

  • Mad skal laves fra bunden – ikke bare varmes op
  • Kaffe skal smage godt – hver gang
  • Gæster skal mødes med nærvær
  • Råvarer skal være friske og af høj kvalitet – som vi selv ville vælge dem
  • En café skal være overskuelig, rolig og tilgængelig – du skal hurtigt kunne danne dig et overblik, føle dig godt tilpas og vide, hvor og hvordan du bestiller.

Kom forbi – og oplev forskellen.

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

syed Rasul
syed RasulGoogle Reviews
I had a latte and apple tart on two different occasions, The tarts ( two different types) were delicious and the latte was just to my liking, meaning not too strong. On another occasion I also had the almond croissant, again very tasty. Friendly service on all occasions.
Hanne Hansen
Hanne HansenGoogle Reviews
Hej. Var forbi lyngby igår lørdag d. 21 skulle have kage til den store bagedyst! De samme piger står klar til betjening. Og hold dog kæft, man går derfra med smil på Læben, og kager der smelter på tungen senere på aften mmmm 😃🇫🇷
Per Munck
Per MunckGoogle Reviews
Mums! Superlækker sandwich, frisk brød med fint balanceret kylling og salat. Der var plads udenfor til at spise, roligt nok. Tip top.
Ann Nguyen
Ann NguyenGoogle Reviews
Good taste, not too sweet, friendly staff
Lars Nielsen
Lars NielsenGoogle Reviews
Byens absolut bedste pain au raisin 👍. Og mange andre gode ting
Sopamin
SopaminGoogle Reviews
Vi havde en meget god tid, og vi gik 3 gange til morgenmad, den blonde pige var meget venlig og altid klar til kunder, komplimenter, maden er også god.
Carlos Ripoll Soler
Carlos Ripoll SolerGoogle Reviews
Du kan bestille et snit med is, og de har ingen problemer. Det wienerbrød, de har, er meget lækkert. Et godt sted at spise morgenmad. De laver frisk appelsinjuice. De har borde til at have kaffe stille og roligt. Jeg gik også en dag ved frokosttid, og de har de franske baguette-sandwich, der er så gode
Petros Raftelis
Petros RaftelisGoogle Reviews
Det er det bedste sted i byen at spise morgenmad eller brunch Meget gode priser, service, gode produkter, venligt personale, udvalg af produkter og muligheder for alle.
Francesco Rondoni
Francesco RondoniGoogle Reviews
Fantastisk sted for en sandwich af god kvalitet. Lave priser i forhold til gennemsnittet. Fremragende kvalitet